Da er det tiden for å betale kontingent for 2018. Årsmøtet har tidligere vedtatt at kontingenten skal ha to kategorier:

• Hovedmedlem skal betale kr 300,- og mottar som en del av medlemskapet Målselvkalenderen som utgis i desember samme år som kontingenten betales.
  • Husstandsmedlem bor i samme hus som hovedmedlem og betaler kr 200,-. Husstandsmedlem får ikke kalender som en del av medlemskapet.

Kontingenten betales til kontonummer 4776.16.51788 og merkes med teksten "navn + kontingent 2018".

Det sendes ut kontingentkrav på e-post til medlemmer som har oppgitt dette. Vi har etter beste evne satt opp den enkelte som hovedmedlem eller husstandsmedlem. Skulle noe være feil her så bes du selv korrigere beløpet og underrette historilaget og feilen slik at vi får medlemslista riktig.

NB! Noen medlemmer som bor sammen i en husstand har oppgitt kun en e-post adresse. Da vil man få et krav både på kr. 300 og kr 200,- som to forskjellige e-poster til samme mottaker og så må man fordele kravene mellom seg internt i husstanden.

Nytt av året er at kontingenten også kan betales med Vipps. Velg "Betal" og søk opp "Målselv Historielag". I menyen er det da et valg som heter "Kontingent". Legg inn korrekt beløp avhengig av om du er hovedmedlem eller husstandsmedlem.

BETALINGSFRIST 25. 03 2018